حركة شباب العرب الاحرار
اهلا ومرحبا بكم في منتدي
حركة شباب العرب الاحرار شارك
وطن واحد..شباب واحد..حلم واحد..حنوصل


حركة شباب العرب الاحرار
 
الرئيسيةشباب عرب احراراليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
welcome in your site please share with us رحب بمشاركتكم معنا في المنتدي الجديد والجميل ان شاء الله بكم نرجو التسجيل والمشاركة بحرية

شاطر | 
 

 ســــــــؤال مهم جدا فى الحب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ريهام محمد
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 93
نقاط : 166
التقييم : 7
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

مُساهمةموضوع: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   السبت أكتوبر 31, 2009 12:02 pm

عندي سؤال مهم للشباب بتمنى انهم يردو عليه بكل صراحه
لماذا عندما يحب الشاب فتاه يطلب منها ان تفعل شيئا هو يريده بدافع الحب
أي كان يمسك يدها وهكذا
اذا غلط شاب مع صبية يقول لها انني احبكي وساتزوج بكي
هل ترى ان الحب يسمح لك بان تفعل ما تريد مع من تحب
او انك ستحافظ عليها كما تحافظ على نفسك واخواتك
انا لا اعرف لماذا تغير مفهوم الشباب عن الحب
اصبح كل الحب بالفعل والافعال
ولكن الحب احساس وصدق ومشاعر واحترام ، لماذا لا تحافظ عليها حتى يجمعكم الله في بيت واحد ويرزقكم الخلفة الصالحه
انا بصراحه لا اثق في حب الشباب في هذا الزمن وهذا الوقت
لان فعلا تغير مفهوم الشباب للحب
لماذا نرمي اخطاءنا على الحب ونبني بيوتا من الاخطاء على الحب
اتمنى من الشباب وانا اعرف ان الشباب ليسو مثل بعض ولكن كما يقول المثل
الخير يخص والشر يعم
اتمنى ان يكون سؤالى لم يزعج احد واحترم الرد عليه مهما كان
[center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 256
نقاط : 587
التقييم : 3
تاريخ التسجيل : 22/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   السبت أكتوبر 31, 2009 12:16 pm

'طب الصوره بتاعتك اتنين ماسكين يد بعض فهل ياترى هما متجوزين

Razz Razz Razz Shocked Shocked
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aljeel.friendhood.net
ريهام محمد
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 93
نقاط : 166
التقييم : 7
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   السبت أكتوبر 31, 2009 12:21 pm

الصوره الا انا حطاها دى اولا انت الا حططها ليا
ثانيا دى مش مقياس
ثالثا انت مش اجبت على السؤال يعنى سبت الموضوع الرائيسى وركزت مع الاثنين الا مسكين ايد بعض جااااااااااااااااااااااااااوب على السؤال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
el_daly



عدد المساهمات : 26
نقاط : 53
التقييم : 1
تاريخ التسجيل : 26/10/2009
العمر : 26
الموقع : http://aljeel.friendhood.net

مُساهمةموضوع: رد: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   السبت أكتوبر 31, 2009 12:27 pm

هههههههههه

مانا ارف

انا بغلس بس

وانتي طبعا عندك حق

وعلي رأي المثل

قال ايه بيعديني

Twisted Evil Evil or Very Mad jocolor jocolor jocolor jocolor
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aljeel.friendhood.net
ريهام محمد
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 93
نقاط : 166
التقييم : 7
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   السبت أكتوبر 31, 2009 12:36 pm

باين عليكم كدا يا محمد انت والدالى عاوزين تجيبوا ليا شلل
مرسيى على مروركم بس عاوزة رد على السؤال
مش تعليق على الصوره affraid
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اميرة مملكة نفسى
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 165
نقاط : 292
التقييم : 1
تاريخ التسجيل : 28/10/2009
العمر : 31
الموقع : ف اجمل بلد خلقها ربنا

مُساهمةموضوع: رد: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   السبت أكتوبر 31, 2009 12:41 pm

ياريهام دول مش حيجاوبوا لاننا عارفين الرد وبعدين صورتك رائعه جدا وصورة الادمن مستفزة جداههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ريهام محمد
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 93
نقاط : 166
التقييم : 7
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   السبت أكتوبر 31, 2009 12:46 pm

مرسيى ليكى يا مرمر يا جميله على ردك الاكثر من الرائع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmedtark

avatar

عدد المساهمات : 28
نقاط : 36
التقييم : 0
تاريخ التسجيل : 31/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   السبت أكتوبر 31, 2009 1:03 pm

موضوعك جميل بس ليه التعميم يا ريهام مش كل البنات ملايكه ولا كل الشباب شياطين كلنا فينا الكويس والوحش بجد مش كل الشباب وحشين ولا كل البنات كويسين ومش كل الشباب زي ما بتقولي كده في شباب بيراعو ربنا وكويسين كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ريهام محمد
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 93
نقاط : 166
التقييم : 7
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   السبت أكتوبر 31, 2009 1:10 pm

مرسيى يا احمد على مرورك بس انا متاكده ان مش كل الشباب كويسين ولا كل البنات
ملائكه الرحمه يعنى فى بنات افزع من الشباب مليون مره
بس انا قولت بردك اتمنى من الشباب وانا اعرف ان الشباب ليسو مثل بعض ولكن كما يقول المثل
الخير يخص والشر يعم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SADTEARS
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 105
نقاط : 240
التقييم : 1
تاريخ التسجيل : 05/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   الأحد نوفمبر 01, 2009 1:13 am

اولا انا اعتقد ان الخطا مشترك بين الشاب والفتاة
اولا انه استغل حبها لها ليفعل هذا ولم يراعى حبها لها فبذلك يثبت انه لا يحبها
وخطا من الفتاة انها سلمت نفسها لهذا الفتى بسهولة ولم تعرف عنة الكثير بل بمجرد انة راته وراها احبوا بعضهم وهذا خطا
ثانيا مشكوووووووووووووووووووووووووورة
على اثارة هذا الموضوع الخطير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 256
نقاط : 587
التقييم : 3
تاريخ التسجيل : 22/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ســــــــؤال مهم جدا فى الحب   الأحد نوفمبر 01, 2009 12:02 pm

بصراحة بقي البنات هما اللي بيحبكوها

وزي الحكمة المشهورة ما بتقول

لو ان الشيطان استاذ للرجل

فهو تلميذ للمرأة

ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aljeel.friendhood.net
 
ســــــــؤال مهم جدا فى الحب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
حركة شباب العرب الاحرار :: حركة شباب العرب الاحرار..وطن واحد..شباب واحد :: شباب العرب الاحرار-
انتقل الى: